i mina ögon är du helt klart finast.

tjotjo.
kom hem vid nio ungefär ?!
kollade som sagt först på a-laget som förlorade med 18-8 , sen körde vi match , vann med 5-4 men det var mycket jämnare än vad jag trodde det skulle vara. alla i vingen va nog ganska irriterade dom sista 10 minutrarna,  och den sista minuten i tredje perioden va nog alla nervösa ist , men det slutade skönt med en seger till oss, RIKTIGT BRA !
sen efter våran match körde damlaget match , tror dom förlorade med 8-5 eller något . tittade inte riktigt så mycket på den matchen, kollade på den sjukt vackra pojken ist , hihi.. :$
sen när ja kom hem såg ja de sista på melodifestivalen men det är inte direkt min grej , så tråkigt o nae usch!
men nu funderar jag på att gå o lägga mig i sängen o kvällsdrömma lite ,sen märker vi om ja somnar eller inte.. (a)
typ precis vad ni ville veta liksom , intressant fakta;)
wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0