om det bara fanns ord som kunde förklara..

amen hej !
skolan va okej, lunchen va nog det lyckligaste på läänge men sen så a.
följde med amanda hem efter skolan träffade erik och daniel en stund oxå , sen skulle ja och amanda ha dansat affro o zumba med henne och mamma men så blev det inte. så jag tog bussen strax efter sex hem till mig. hela jag var som en isbit, kallt som fan ute !
just nu sitter jag vid datan , pratar med den underbara och dricker varm oboy. ska snart gå o duscha oxå.
trött som en get , orkar ingenting plus att huve bah woooaa .
men hare gött.


wictoria

Kommentarer
Postat av: linn fransson

har frågestund och svarar på alla frågor :D

www.liinnfransson.devote.se

2011-02-14 @ 19:34:26
URL: http://liinnfransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0