allrabästavän , du betyder allt för mig !


tjotjo.
idag har jag gjort absolut ingenting ..
legat i sängen o degat hela dagen , delvis skönt men uttråkande efter ett tag.
skulle egentligen följt med rebecka och amanda för att kolla på killarnas match , men det blev inte så.
fast på ett sett va det ändå ganska bra , för ja låg och tänkte igenom massa vilket jag verkligen behövde.
till amanda !
hjärtat mitt .
du är min stjärna på himmelen , du är ljuset i mitt liv.
varje dag med dig är helt as bra !
en vän som du är det verkligen inte många som har o ja är så sjuukt glad att jag har den turen .
för utan dig vet jag inte vad jag ska ta mig till.
sommaren 2010 va den bästa tiden någonsin , det var då jag lärde känna dig min ängel .
du har funnits vid min sida genom allt och jag har funnits för dig vilket jag alltid kommer göra.
du va min första riktiga allrabästavän , du är den jag alltid har litat på .
innan dig visste jag nog inte hur j*vla mycket en vänskap kan betyda och hur stark den kan bli.
jag kan inte uttrycka mig med ord , orden räcker inte till för att jag ska kunna beskriva hur mycket jag verkligen älskar dig.
med dig kan jag alltid vara mig själv , jag kan berätta allting för dig .
alla minnen vi har , jag kan fälla en tår för det ibland , om man kunde spola tillbaka tiden , till alla skratt vi har haft tillsammans . det finns dagar , kvällar , mornar och nätter då vi gråtit så mycket vi skrattat .
jag sitter faktiskt o småler lite gran när ja skriver de här.
alla sjuuka saker vi oxå har gjort men som har blivet helt bäst .
vart vi än är , vad vi än gör så kan vi alltid göra det till en bra och rolig sak .
jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig någonting extremt mycket och att jag alltid kommer stå vid din sida.
hand i hand , livet ut.
lilla syster och allrabästavän , du är helt klart bäst ! ♥





wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0