du ligger steget före.

tjotjo.
dålig uppdatering för min del men jag har inte haft lust .
jag blir galen, varför hålla på med massa onödigt ?
lägg de bara bakom dig ist , ju mer du fortsätter , ju mer får du tåla så är det bara!
du kan inte komma och tro att du bara kan stå där och ge oss skiten, jag är inte direkt den som ger upp, jag ger tillbaka. för jag tänker inte bara vara den som tar skit hela tiden.
ska du ge så får du vara beredd att ta !
åhh jag blir så j***a sur.
du är så tuff och cool när du har EN VISS PERSON , men när du är ensam så vågar du inte ens titta upp ,  du säger inte ett ljud.
det är det som irriterar mig. att du inte kan vara samma person när du är själv som du är när du är med den där personen.
men som man säger , så man bäddar får man ligga.
du ber om det lilla vän !
wictoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar säkert mig..

2011-02-01 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0