i give you my heart and my soul completly.

nemen hej ,
det va ett tag sen jag bloggade men jag har faktiskt inte varit hemma någonting alls .. :o
har haft bandy och kollat killarnas träning (a)
helgen kommer tillbringas till innebandy och fotboll !
imorgon bitti har vi fotbolls träning 08:30 sen skulle jag och amanda nog kolla på först pojkar 97 - innebandy match och sedan efter den 96:ornas innebandy match , det blir trevlans .
på söndag har vi samling 07:20 till innebandymatchen i åtvidaberg som börjar 09:30..
det blir riktigt härligt , men ingen sovmorgon här inte .. ;p
måndag äre skola igen o sen rullar det på .
men nu ska ja gå och göra någonting med mitt liv ..
bloggar inte mycket nästa vecka kan jag säga redan nu , har so-prov på onsdag och no-prov på fredag.
wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0