i love you more than i did before

bild från i somras..
tjotjo.
helgen har varit toppen med min underbar amanda !
spelat eye toy typ every night o tittat på film o bara haft det gött.
blir nog att dra dit imorgon också och sen är börjar ju den efterlängtade innebandyträningen äntligen imorn också , gu så härligt !
sen vet ja inte vad som händer , det är sådant som märks .
vart dessvärre inga bilder på fyrverkerierna , det regnade som bara den så det gick inte att ta några :/
hihi , jag o amanda har pratat i stort sett hela helgen om hur mycket vi saknar sommaren och att köra fotboll ute.
just därför bjöd jag på en sommarbild med fotboll (a)
men snart är vi där , och längtan är stor !
men först har vi ju en inomhus cup den 2/5-2011 , så det är bara se fram emot den .
men nu ska jag gå och göra någonting eller a jag vet inte ..
hörs när vi hörs !
wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0