i wanna be more than just friends..

hejsan !
dagen har varit både toppen och ett helvete.
vaknade hos amanda 45 minuter försent så det blev att stressa lite till träningen.
becka va jätte duktig !
efter träningen följde jag och becka med amanda hem , vi åt frukost o sen gick vi upp på amandas rum , snacka bah allmän skit o sen spelade vi buzz .
vid typ 14:00 skulle vi gå till sporthallen men det slutade med att vi tog bussen iaf ^^
kollade på a-laget som förlorade med typ 17-4 eller vad det var , kommer inte riktigt ihåg.
men efter den matchen drog ja amanda o becka hem till becka .
vi spelade någe spel men frågorna var alldeles för svåra för oss så vi gav upp.
vid typ tjugo i åtta kom linn o hämtade mig och amanda .
hon droppade mig vid busshållplatsen eftersom att ja skulle hem .
så från ungefär 19:50 till 20:45 satt ja vid busshållplatsen för bussen som skulle ha kommit satt fast i norsholm så ja fick vänta på bussen en timme efter , inte kul o riktigt kallt !
aja , bussen åkte otroligt sakta eftersom att väglaget inte är det bästa så det tog sin tid.
typ 200 meter efter skogskulle stannade bussen o busschauffören bah: jag kan tyvärr inte åka längre , bussen som va sen sitter fortfarande fast och om ja åker nu så kommer vi krocka med den ..
ja bah : okej?
a osen kommer den andra busschauffören o snackar massa o dom kommer fram till att det inte går att åka till norsholm mer , med andra ord går det inga bussar till norsholm från kimstad på hela kvällen o allt.
men iaf , så sa busschauffören att jag skulle gå ut o ställa mig vid kanten för att han skulle försöka backa , men så fort han släppte bromsen så bah gled bussen uta helvete ner mot andra kanten o ja bah typ panik om ja hade suttit kvar !
men a , sen så frågade dom om dom skulle ringa en taxi som skulle skjutsa hem mig , ja bah : nej asso det är lugnt jag ringer farmor (a)
så farmor kom o hämtade mig o sen kom ja hem tillslut , helt levande dessutom ;)
fast det är klart , vart ju en timme o 45 minuter sen hem , men skit sak samma x'd
haha nej nu ska jag inte trötta ut er mer för nu ska jag snart gå o sova , är apigt trött kunde inte sova inatt..

wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0