i will try to put you behind my thoughts.

tjotjo , typ ap sämst uppdatering från mig ?
a , förlåt !
pluggat typ varje dag den här veckan , allt förutom kul , men jag tror proven gick bra och det är ju toppen (y)
förövrigt har det varit lite sisådär..
vänner hit o vänner dit , man vet aldrig hur det kommer sluta men jag kan säga nu att jag redan är j*vligt trött på att hålla på såhär och på att alltid vara den som blir andrahandsval .
men iallafall orka bry sig ?!
imorgon är det träning 08:30 och efter den vet jag inte om jag skulle lite snabbt till farmor och farfar och fixa någonting åt dom , men 16:00 har vi samling till innebandymatchen också fast själva matchen börjar 17:00 , kolla gärna om ni inte har någonting speciellt för er ? ;)
efter den blir det nog att kolla på matchen efter våran om jag orkar o allt dedär.
på söndag ska jag eventuellt följa med rebecka och kolla på 96:ornas match i söderköping , härligt.
men nu ska jag inte tråka ut er mer , hörs när vi hörs.
wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0