låt aldrig hoppet försvinna !

skolan verkligen sög idag !!! eller det gör den varje dag men idag . VÄRSTA MYCKET . för jag skrapa upp arslet och massa annat har hänt som jag inte vill gå in på här ! men efter skolan i alla fall åkte wictoria med mig hem . vi åt billy's pannkaka men choklad ganska gott faktiskt . sen kolla vi på teve och jag plugga lite oxå ! för vi har hundra grejjer som ska vara klart tills på fredag . a och sen vid tjugo i gick vi ner till busshållplatsen fasst vi gick lite försent så vi missade bussen hahahha . men det kom en till slut , tränade , duschade och kom hem för tio minuter sen . snart kommer mamma med mc och det blir att käka lite sen ska jag dejta sängen !
amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0