/ mathilda

41 frågor om din bästavän ♥

1. Vad heter hon ?  Nellie Svensson ♥
2. Hur gammal är hon ? 13 år
3. När träffades ni sist?  igår (:
4. Vad har hon för hårfärg? bruntsvart :)
5. Brukar hon färga håret? nae , inte så ofta !
6. Har hon något smeknamn? ehm enigt mej kallas hon sötnosen ♥
7.Vad har hon för parfym? olika
8. Är hon galen?  som fan , fast på ett bra sätt !
9. Vad är erat första minne? fotbollsträningen ♥
10. Har ni många minnen ihop ? supermånga !
11. Vart bor hon? typ mellan Väsby & Sörby x'd
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nae ;( <3
13. Är du avundsjuk på henne ? ja klart jag är , hon är så jävla underbar !
14. Vad heter hennes syskon ?  bianca & leia
15. När träffades ni första gången? dagis !
16. Hur träffades ni ? genom fotbollen !
17. Vad går hon i för sporter?  fotboll & vi kanske bara kanske ska börja i dans :* 
18. vad brukar hon göra på helgerna ? olika saker .
19. Göra hon efter skolan? olika saker som alltid
21. Har ni pussats? nää usch ! , hehe , skojja bah :D 
 
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? för många gånger !
23. Har hon fräknar? nae ,inte vad jag har märkt !
24. Har ni kollat på film någon gång?  såklart , specillt " Lilla Jönssonligan"
25. Har ni bråkat någon gång?  nej !
26. Har ni sovit i samma säng ? massa gånger !
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? hahaha , aa :D
28. Har du sett hon gråta?  m :( <3
29. Vad gjorde du då? inget annat än att trösta henne ! ♥
30. Har du sett hon vara riktigt arg? jaaaa det har jag !
31. Har hon sett dig gråta? aa , det trorja !
32. Vad ska ni göra i sommar? vi ska spela fotboll , bada , sola & bli bruna , & skratta som galna idioter !
33. Har hon svikit dig någon gång? NAE !
34. Har ni pratat i telefon någon gång? men det är väll klart !
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle såklart följt med henne till himlen !
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? FOREVER !
37. Älskar du henne? jaaaa , min underbara ♥
38. Vad är det bästa med henne? att hon aldrig skulle svika mig !
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? absolut ingenting !
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? jaaa klart !
41. Hur ser hennes klädstil ut? helt underbar !



Nellie svensson , du är mitt allt och lite till !


Kommentarer
Postat av: Nellie Svensson

gumman jag älskar dig så otroligt mycke !

du är så j*vla underbar på alla sätt & vis !

min älskling & sötnos !

världensbästamathilda <3333333333

2011-01-14 @ 17:13:34
URL: http://idanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0