somebody dreams about you !!

dagens outfit !
tjo hej har varit väldigt dålig på att blogga känner jag men ska berätta lite kort om helgen igår ( lördag ) kolla jag becka wickan och stina på innebandymatcher senare på kvällen åkte jag wickan och becka till becka för att hämta grejjor sen åkte vi hem till mig igen åt och sen gick vi och la oss , a fasst becka är inte så bra på att somna så vi låg uppe väldigt länge . men imorse gick vi upp klockan sex år frukost och annat , klockan tjugo över sju åkte vi till ip och sen åkte vi mot åtvidaaberg , vi körde innebandymatch om ni undrar . vi vann med 2-1 bra jobbat bruuudar . kom hem för sesåsär två timmar sen har bara legat och slappad lagom . goooooooddbbbaay !
amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0