utan dina andetag

tjotjo.
just nu gör jag ingenting , kom ut från duschen för inte så länge sen.
dagen :
amanda o ja satte larmet på halv åtta men jag vaknade inte o hon väckte mig inte så hon somnade om o ja sov fortfarande . sen vaknade jag helt plötsligt vid halv nio o bah: amanda , klockan är halv nio !
hon bah: ofta ?
a o massa så .
så vi stressade sönder till bussen som gick 09:08 från blacka till norsholm.
kom hem till mig , packade mina badkläder och sen skjutsade farfar oss till finspångs badhus .
kom dit vid typ 10:40 , sen kom linn och hämtade oss runt 14:00 , då åkte vi till stan lite snabbt o linn fixa massa.
sen hem och direkt iväg till innebandyträningen , det va sjukt kul o ja va på värsta tränings humöret , så det va tummen upp ! :D
sen vare fotbolls träning efter o ja fick helt plötsligt svin ont i huve ;o
så ja kunde inte träna eftersom att det kändes som om jag skulle svimma varje gång jag reste mig upp , dä sög !
aja , sen tog ja bussen hem och har inte gjort någonting alls sen dess.
imorgon kommer amanda någon gång o vi ska ha julgrans plundring med madde o några av hennes vänner , najs ! :)
wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0